AVALUACIÓ 3 ESO A
|
|||
NOM
|
TREBALL
|
TÈCNIQUES
|
NOTA
|
Aguerri Gómez, Diego
|
6,5
|
6,9
|
6,7
|
Barba García, Anna
|
10
|
8,7
|
9,35
|
Blázquez Fors, Paula Ning
|
8,9
|
7,7
|
8,3
|
Cabrera Vela, Jofre Esteve
|
5
|
5,5
|
5,25
|
Clos Soler, Silvia
|
8,9
|
8,9
|
8,9
|
De los Ríos Cortés, Laura
|
-
|
7,7
|
7,7
|
Esteve Roquet, Laura
|
7
|
8,7
|
7,85
|
Estrems Reyes, Armand
|
5,5
|
9
|
7,25
|
Fabregat Sánchez, Jaume
|
6,5
|
7
|
6,75
|
Farrés Casas, Josep
|
7
|
8,9
|
7,95
|
Fernández López, Joan
|
NO
|
||
Gómez López, Sankalp
|
7
|
8,9
|
7,95
|
Grau Riera, Júlia
|
7
|
9
|
8
|
Grifol Rossell, Roger
|
5,5
|
9
|
7,25
|
Jatibi, Abdessamad
|
0
|
5
|
2,5
|
Laraña Trinche, Javier
|
0
|
6,5
|
3,5
|
Llàdser Roselló, Aina
|
7
|
8,7
|
7,85
|
Madriles Huerta, Mar
|
10
|
8,7
|
9,35
|
Marimón Valls, Alexandra
|
10
|
10
|
10
|
Massana Sansalvador, Martí
|
5,5
|
8,9
|
7,2
|
Meya Roura, Ignasi
|
6,5
|
8,9
|
7,7
|
Pérez Viñals, Àlex
|
6,5
|
6,9
|
6,7
|
Quintana Pallarés, Núria
|
10
|
10
|
10
|
Ravés Lluch, Roger
|
5
|
9
|
7
|
Rodríguez Barragán, Marta
|
8,9
|
9
|
8,95
|
Ruiz Parcerisa, Ricard
|
4,5
|
8,9
|
6,7
|
Sabiote Cantos, Sergi
|
5
|
9,2
|
7,1
|
Soriano Pérez, Pablo
|
7
|
8,9
|
7,95
|
Tristán Bisellach, Josep
|
7
|
7,7
|
7,35
|
Velasco Signes, Paula
|
7
|
9
|
8
|
Vera Massana, Marc
|
7
|
8,7
|
7,85
|
Verdeguer Almaraz, Xiao Bin
|
4,5
|
7,7
|
6,1
|
Vicente Gómez, Alberto
|
4,5
|
8,9
|
6,7
|
Vila Salguero, Adriana
|
8,9
|
8,9
|
AVALUACIÓ JUDO 3 ESO B
|
|||
NOM
|
TREBALL
|
TÈCNIQUES
|
NOTA
|
Bayo Aguilar, Carlos
|
4,5
|
8,9
|
6,7
|
Benítez Panielo, Javier
|
7
|
8,9
|
7,95
|
Cantarero Platón, Marco
|
6
|
9,5
|
7,75
|
Conde Santiago, Marc
|
0
|
7
|
3,5
|
Díaz Giménez, Juan Manuel
|
4,5
|
8,9
|
6,7
|
Escarrà Giró, Marc
|
6
|
9
|
7,5
|
Estrada Pérez, Chiara Iolanda
|
10
|
9
|
9,5
|
Gasch Sendra, Irene
|
8
|
9,5
|
8,75
|
Gené Cuairan, Albert
|
7
|
8,9
|
7,95
|
Giró Perrin, Guillem
|
7
|
8,9
|
7,95
|
Guimerans Alonso, Javier
|
6
|
9,5
|
7,75
|
Lampa Cabedo, Greta
|
8,5
|
8,9
|
8,7
|
López Villanueva, Rubén
|
7
|
8,9
|
7,95
|
Marcilla Cardelús, Alejandro
|
4,5
|
8,9
|
6,7
|
Martí Segovia, Aina
|
8,5
|
8,9
|
8,7
|
Martínez Cruz, Andrea Alejandra
|
8
|
9,5
|
8,75
|
Martínez Zaragoza, Juan Manuel
|
5
|
8,9
|
6,95
|
Molas Serra, Cèlia
|
10
|
8,9
|
9,45
|
Monlloch Martí, Marc
|
7
|
9
|
8
|
Moreno Baeza, David
|
7
|
7
|
|
Palacio De Toledo, Marta
|
10
|
8,9
|
9,45
|
Pérez Moscardó, María
|
8,5
|
8,9
|
8,7
|
Quintana Pallarés, Silvia
|
10
|
8,9
|
9,45
|
Raduà Carnicer, Victor
|
NO
|
||
Ribes Valls, Joan
|
5
|
8,9
|
6,95
|
Rojas Weingartshofer, Arami
|
8
|
9
|
8,5
|
Romaní Sánchez, Laia
|
8
|
9,5
|
8,75
|
Sánchez Ariegui, Guillem
|
5
|
9
|
7
|
Sanz Saiz, Pablo
|
8
|
8
|
|
Sempere Comet, Daniel
|
7
|
9
|
8
|
Sender Mor, Albert
|
7
|
8,5
|
7,75
|
Tena Romero, Abril
|
8
|
9
|
8,5
|
Tharrats Lence, Arnau
|
5
|
9
|
7
|
Vila Silvestre, Júlia
|
8
|
9
|
8,5
|
Criteris de millora
Durant la meva Unitat de Programació, al ser el primer
cop que m’enfrontava a situacions d’aquest estil hi han moments en els que
s’han superat i d’altres que he tingut alguna dificultat. Primerament exposaré el
problema de material. Els alumnes de 3r de la ESO creia que serien alumnes
madurs, responsables amb un cert companyerisme integrat en cada un d’ells,
doncs no. Resultava difícil iniciar les sessions, molts d’ells es dedicaven a
jugar amb les màrfegues i amb el tatami. Com cada dia els alumnes havien de
muntar i desmuntar la zona per practicar judo havia de ser una acció ràpida, si
tots ajudaven amb 3 minuts ho tindríem fet. Les dues primeres sessions trigaven
molt però a partir de la tercera sessió van millorar molt.
Si hagués vist que els alumnes seguien amb la
mateixa dinàmica de jugar durant el muntatge l’acció que podria haver empleat
per a millorar hagués sigut que durant una sessió muntessin i desmuntessin el
tatami dues o tres vegades, però finalment no es va arribar a aquest extrem.
Tot i així, al realitzar les tres parts que s’han
de dur a terme en una sessió d’educació física, activitat inicial, activitat de
desenvolupament i activitat de síntesis la pràctica de la clau de judo era de
pocs minuts. Per tant, una de les actuacions que vaig modificar va ser suprimir
els exercicis d’escalfament. Sí que s’introduïa els objectius de la sessió i
reproduïa la tècnica que els alumnes havien de practicar però no els exercicis
d’escalfament, aquests només els vaig fer durant la primera i segona sessió.
Un cop
encesa la dinàmica molts alumnes em venien a preguntar dubtes, però els dubtes
eren molts senzills. Aquests dubtes, eren deguts a que durant l’explicació de
la tècnica no estaven atents o jo no els explicava bé. D’aquesta manera, el
pròxim cop hauré de prestar més atenció a l’explicació inicial i fer exemples
amb més alumnes perquè quedi clar la tècnica que posteriorment hauran de
realitzar.
En els moment finals de la sessió, molts dels
alumnes es dedicaven a jugar entre ells, podia ser degut a que ja sabien la
tècnica apresa en el dia o per una falta de motivació. Pel pròxim cop, en
aquests moments finals, per mantenir la motivació de l’alumnat deixaré que
realitzin situacions de judo reals només practicant les claus que s’han
practicat a classe. Per tant, és una dinàmica motivadora que permetrà seguir
amb la concentració de l’alumnat.
Per
concloure, parlaré sobre l’avaluació. En primer lloc penso que la coavaluació
ha estat una experiència que els alumnes no la coneixien l’han pogut posar en
pràctica però la pròxima vegada els ítems que els alumnes han d’assolir seran
amb una major dificultat perquè la majoria d’alumnes han tret molt bones notes,
cosa que no correspon amb la realitat. En segon lloc, l’avaluació el treball la
gran majoria dels alumnes no han presentat els vídeos de la manera que jo vaig
dir que ho fessin, tot hi així com que els ítems eren fàcils molts han aprovat
sense cap problema.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada