Avaluació Xavi

FITXA D’OBSERVACIÓ AL PROFESSOR


AVALUADOR: Raül Sánchez Santos

AVALUAT: Xavier Cendón Sevilla

Sessió Pràctica 1
1
2
3
4
5
1 Es presenten els objectius abans de l’inici de la sessió.




X
Justificació: El professor ha presentat els objectius de manera clara a l’inici de la sessió.

2 S’expressa de manera concisa, adequada i entenedora.
1
2

3
X
4
5
Justificació: En certs punts de l’explicació no ha estat gaire clar ni entenedor, s’ha equivocat en numerar els punts cardinals.

3 Dona feedbacks tant positius com negatius.

1
2
3
4
X
5
Justificació: Ha donat feedbacks encara que es podrien haver donat més tant de positius com de negatius.

4 La sessió està realitzada de tal manera que es fomenti la participació activa de l’alumnat.
1
2
3
4
5
X
Justificació:  En tots els exercicis duts a terme s’intenta fomentar la pràctica en tot moment.

5 Les activitats corresponen amb les edats de l’alumnat.
1
2
3
4
5
X
Justificació: Les tasquest que han realitzat durant la sessió estan adaptades a les edats de 2n ESO, no són tasques amb dificultat

6 Mostra un procés d'aprenentatge creixent pel resultat final.
1
2
3
4
X
5
Justificació: Al ser la primera sessió les dificultats han estat mínimes, servirà per seguir amb l’aprenentatge per aconseguir tasques amb més dificultat sessions properes.

7 Mostra  el professor  un control adequat de la sessió.
1
2
3
4
X
5
Justificació:En tot moment el docent a mantingut el control de la sessió fins i tot ha hagut de plantejar una tasca més per adaptar-se a l’horari.

8 El professor utilitza material pràctic adequat per realitzar la sessió.
1
2
3
4
5
X
Justificació: Ha utilitzat material adequat encarà que podria haver utilitzar d’altres més visuals. Per fer referència als eixos cardinals podria haver utilitzat cons en comptes de les rutlles

9 El professor porta la roba adequada per a la pràctica de l’activitat física.
1
2

3
4
X
5
Justificació: El professor vesteix de forma esportiva però porta un calçat no adequat

10 Durant la sessió es poden observar les diferents parts (Activitats inicials, activitats de desenvolupament i activitats de síntesi.
1
2
3
4
5
X
Justificació:S’observen les tres parts, primer trobem una explicació  de la UP, desprès les activitats de desenvolupament i finalment una reflexió

11 Reforça les accions positives del grup quan es realitzen i penalitza les errònies.
1
2
3
X
4
5
Justificació: Durant la sessió ha realitzat pocs reforços positius i no ha penalitzat les accions negatives.

12 Realitza una reflexió final on emfatitza sobre els punts forts o fluixos que s’han donat a la sessió.
1
2
3

4
X
5
Justificació:  S’ha limitat a fer una reflexió sobre el procés que es durà a terme durant la UP i per sobre ha comentat els punts conceptuals de la sessió

13 Utilitza algun tipus de material o suport visual per a la realització de les activitats

1
2
3
4
5
Justificació: En aquesta sessió no ha utilitzat cap material de suport perquè creia convenient  no fer  ús. Aquest ítem no es valorarà en aquesta sessió.

14 La sessió manté un mateix fil conductor des de l’inici fins al final.

1
2
3
4
5
X
Justificació: La progressió de la sessió ha estat l’adequada seguint el mateix fil conductor.


Nota de la sessió  56 punts de 65.  

Nota numèrica 8,6


FITXA D’OBSERVACIÓ AL PROFESSOR


AVALUADOR: Raül Sánchez

AVALUAT: Xavi Cendón

Sessió Pràctica 2
1
2
3
4
5
1 Es presenten els objectius abans de l’inici de la sessió.



X

Justificació:Es presenten els objectius d’una manera ràpida sense quedar gaire clars.

2 S’expressa de manera concisa, adequada i entenedora.
1
2
3
4
X
5

Justificació: L’explicació estava ben plantejada encara que li ha faltat fluïdesa en l’explicació.

3 Dona feedbacks tant positius com negatius.

1
2
3
4
X
5
Justificació:Durant la sessió han aparegut pocs feedbacks, els podria haver fet al final de la sessió.

4 La sessió està realitzada de tal manera que es fomenti la participació activa de l’alumnat.
1
2
3
4
5
X
Justificació: En totes les activitats es pretén que l’alumnat participi

5 Les activitats corresponen amb les edats de l’alumnat.
1
2
3
4
5
X
Justificació: Totes les tasques estan dissenyades perquè siguin assolibles pels alumnes

6 Mostra un procés d'aprenentatge creixent pel resultat final.
1
2
3
4
5
X
Justificació:Si, les tasques estan enfocades per posteriorment realitzar d’altres amb un grau de dificultat més elevat

7 Mostra  el professor  un control adequat de la sessió.
1
2
3
4
X
5
Justificació: Parts de sessió ha perdut el control però s’ha adaptat correctament

8 El professor utilitza material pràctic adequat per realitzar la sessió.
1
2
3
4
5
X
Justificació:  Ha utilitzat material adequat

9 El professor permet que els alumnes no  portin la vestimenta adequada per a la pràctica de l’activitat física.
1
2
3
4
X
5
Justificació:Poden fer educació física els alumnes que no porten la vestimenta adequada

10 Durant la sessió es poden observar les diferents parts (Activitats inicials, activitats de desenvolupament i activitats de síntesi.
1
2
3
4
5
X
Justificació: Ha realitzat les 3 parts corresponents per dur a terme la sessió

11 Reforça les accions positives del grup quan es realitzen i penalitza les errònies.

1
2
3
4
X
5
Justificació: Ha faltat donar mes reforços positius als alumnes

12 Realitza una reflexió final on emfatitza sobre els punts forts o fluixos que s’han donat a la sessió.

1
2
3
X
4
5
Justificació: En la reflexió final no ha emfatitzat en allò que es vol millorar

13 Utilitza algun tipus de material o suport visual per a la realització de les activitats

1
2
3
4
5
Justificació: En aquesta sessió no ha utilitzat cap material de suport perquè creia convenient  no fer  ús. Aquest ítem no es valorarà en aquesta sessió.

14 La sessió manté un mateix fil conductor des de l’inici fins al final.

1
2
3
4
5
X
Justificació: La progressió de la sessió ha estat l’adequada seguint el mateix fil conductor.

Nota de la sessió  57 punts de 65. 

Nota numèrica 8,7

FITXA D’OBSERVACIÓ AL PROFESSOR


AVALUADOR: Raül Sánchez

AVALUAT: Xavi Cendón

Sessió Pràctica 3
1
2
3
4
5
1 Es presenten els objectius abans de l’inici de la sessió.




X
Justificació:Es presenten els objectius d’una manera clara i entenedora.

2 S’expressa de manera concisa, adequada i entenedora.
1
2
3
4

5
X
Justificació: S’ha expressat correctament

3 Dona feedbacks tant positius com negatius.

1
2
3
4
X
5
Justificació:Han aparegut pocs feedbacks

4 La sessió està realitzada de tal manera que es fomenti la participació activa de l’alumnat.
1
2
3
4
5
X
Justificació: En totes les activitats es pretén que l’alumnat participi

5 Les activitats corresponen amb les edats de l’alumnat.
1
2
3
4
5
X
Justificació: Totes les tasques són assolibles pels alumnes

6 Mostra un procés d'aprenentatge creixent pel resultat final.
1
2
3
4
X
5

Justificació:Si, les tasques estan enfocades per posteriorment realitzar d’altres amb un grau de dificultat més elevat.

7 Mostra  el professor  un control adequat de la sessió.
1
2
X
3
4

5
Justificació: Parts de sessió ha perdut el control de la classe.

8 El professor utilitza material pràctic adequat per realitzar la sessió.
1
2
3
4
X
5

Justificació:  Ha utilitzat material correctament però podria haver innovat en algun aspecte, ja que s’ha passat un vídeo i ha repartit folis als alumnes.

9 El professor permet que els alumnes no  portin la vestimenta adequada per a la pràctica de l’activitat física.
1
2
3
4

5
Justificació:No calia portar vestimenta adequada per dur a terme la classe

10 Durant la sessió es poden observar les diferents parts (Activitats inicials, activitats de desenvolupament i activitats de síntesi.
1
2
3
4
5
X
Justificació: Ha realitzat les 3 parts corresponents per dur a terme la sessió
11 Reforça les accions positives del grup quan es realitzen i penalitza les errònies.

1
2
3
X
4

5
Justificació: Ha faltat donar mes reforços positius als alumnes i de negatius.

12 Realitza una reflexió final on emfatitza sobre els punts forts o fluixos que s’han donat a la sessió.

1
2
3

4
X
5
Justificació: En la reflexió final no ha emfatitzat prou en allò que es volia donar

13 Utilitza algun tipus de material o suport visual per a la realització de les activitats

1
2
3
4
X
5
Justificació: Ha utilitzat l’ordenador per poder veure un vídeo, tenint ordenadors cada alumne podria haver dut a terme alguna activitat més atractiva.

14 La sessió manté un mateix fil conductor des de l’inici fins al final.

1
2
3
4
5
X
Justificació: La progressió de la sessió ha estat l’adequada seguint el mateix fil conductor.

Nota de la sessió  55 punts de 65. 

Nota numèrica 8,4

FITXA D’OBSERVACIÓ AL PROFESSOR


AVALUADOR: Raül Sánchez

AVALUAT: Xavi Cendón

Sessió Pràctica 4
1
2
3
4
5
1 Es presenten els objectius abans de l’inici de la sessió.




X
Justificació:Es presenten els objectius d’una manera clara i entenedora.

2 S’expressa de manera concisa, adequada i entenedora.
1
2
3
4
X
5

Justificació: S’ha expressat correctament però faltaria una explicació més entenedora per als alumnes

3 Dona feedbacks tant positius com negatius.

1
2
3
4
X
5
Justificació:Han aparegut pocs feedbacks

4 La sessió està realitzada de tal manera que es fomenti la participació activa de l’alumnat.
1
2
3
4
5
X
Justificació: En totes les activitats es pretén que l’alumnat participi

5 Les activitats corresponen amb les edats de l’alumnat.
1
2
3
4
5
X
Justificació: Totes les tasques són assolibles pels alumnes

6 Mostra un procés d'aprenentatge creixent pel resultat final.
1
2
3
4

5
X
Justificació:Si, la sessió que s’ha dut a terme és el resultat d’un procés d’aprenentatge

7 Mostra  el professor  un control adequat de la sessió.
1
2

3
X
4

5
Justificació: Ha costat inicial l’activitat i algun grup no han portat el material

8 El professor utilitza material pràctic adequat per realitzar la sessió.
1
2
3
4

5
X
Justificació:  El material és correcte per dur a terme l’activitat

9 El professor permet que els alumnes no  portin la vestimenta adequada per a la pràctica de l’activitat física.
1
2
3
4
X
5
Justificació: Alguns alumnes no porten la vestimenta

10 Durant la sessió es poden observar les diferents parts (Activitats inicials, activitats de desenvolupament i activitats de síntesi.
1
2
3
4
X
5

Justificació: No s’ha realitzat una reflexió final ni tampoc una d’inicial, però no significa que estigui malament, sinó que s’ha realitzat d’aquesta manera per aprofitar el temps en allò que volia incidir el docent.
11 Reforça les accions positives del grup quan es realitzen i penalitza les errònies.

1
2
3
X
4

5
Justificació: Ha faltat donar mes reforços positius i de negatius als alumnes

12 Realitza una reflexió final on emfatitza sobre els punts forts o fluixos que s’han donat a la sessió.

1
2
X
3

4

5
Justificació: Ha faltat una reflexió final

13 Utilitza algun tipus de material o suport visual per a la realització de les activitats

1
2
3
4

5
X
Justificació: Ha utilitzat el mòbil, codis QR, Twitter.

14 La sessió manté un mateix fil conductor des de l’inici fins al final.

1
2
3
4
5
X
Justificació: La progressió de la sessió ha estat l’adequada seguint el mateix fil conductor.

Nota de la sessió  59 punts de 70. 

Nota numèrica 8,4

FITXA D’OBSERVACIÓ AL PROFESSOR


AVALUADOR: Raül Sánchez

AVALUAT: Xavi Cendón

Sessió Pràctica 5
1
2
3
4
5
1 Es presenten els objectius abans de l’inici de la sessió.



X

Justificació: La classe segueix la mateixa dinàmica que les anteriors i per tant no ha exposat els objectius ja que l’alumnat ja els coneix. De totes manera no costa res fer un recordatori breu.

2 S’expressa de manera concisa, adequada i entenedora.
1
2
3
4
X
5

Justificació: S’ha expressat correctament però faltaria una explicació més entenedora per als alumnes. Al llarg de les sessions ha millorat molt la comunicació amb els alumnes.

3 Dona feedbacks tant positius com negatius.

1
2
3
X
4

5
Justificació: Durant la majoria de les sessions han aparegut pocs feedbacks.  Crec que abans de les sessions, durant i al finalitza podria haver emfatitzat més amb aquests feedbacks.

4 La sessió està realitzada de tal manera que es fomenti la participació activa de l’alumnat.
1
2
3
4
5
X
Justificació: En totes les activitats es pretén que l’alumnat participi.

5 Les activitats corresponen amb les edats de l’alumnat.
1
2
3
4
5
X
Justificació: Totes les tasques són assolibles pels alumnes

6 Mostra un procés d'aprenentatge creixent pel resultat final.
1
2
3
4

5
X
Justificació:Si, la sessió que s’ha dut a terme és el resultat d’un procés d’aprenentatge.  

7 Mostra  el professor  un control adequat de la sessió.
1
2

3

4
X
5
Justificació: Sempre costava iniciar les classes però entra en la normalitat. Ha sabut gestionar el temps adequadament  

8 El professor utilitza material pràctic adequat per realitzar la sessió.
1
2
3
4

5
X
Justificació:  El material durant les sessions ha etat adequat e innovador. Ha utilitzat mapes de l’escola, ha fet ús de les TIC. Penso que en aquest apartat ha estat molt correcte.

9 El professor permet que els alumnes no  portin la vestimenta adequada per a la pràctica de l’activitat física.
1
2
3
4
X
5
Justificació: Alguns alumnes no porten la vestimenta

10 Durant la sessió es poden observar les diferents parts (Activitats inicials, activitats de desenvolupament i activitats de síntesi.
1
2
3
4
X
5

Justificació: No s’ha realitzat una reflexió final ni tampoc una d’inicial, però no significa que estigui malament, sinó que s’ha realitzat d’aquesta manera per aprofitar el temps en allò que volia incidir el docent.

11 Reforça les accions positives del grup quan es realitzen i penalitza les errònies.

1
2
3
X
4

5
Justificació: Ha faltat donar mes reforços positius i de negatius als alumnes

12 Realitza una reflexió final on emfatitza sobre els punts forts o fluixos que s’han donat a la sessió.

1
2
X
3

4

5
Justificació: Ha faltat una reflexió final

13 Utilitza algun tipus de material o suport visual per a la realització de les activitats

1
2
3
4

5
X
Justificació: Com s’ha comentat amb anterioritat en aquest apartat és d’excel·lent ja que ha utilitzat vídeos, mapes, twitter, mòbil.

14 La sessió manté un mateix fil conductor des de l’inici fins al final.

1
2
3
4
5
X
Justificació: La progressió de la sessió ha estat l’adequada seguint el mateix fil conductor, les primeres sessions eren de dificultat baixa i sessió a sessió aquesta dificultat ha anat creixent.

Nota de la sessió  58 punts de 70. 

Nota numèrica 8,2

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada