FITXA
D’OBSERVACIÓ AL PROFESSOR
|
||||||
AVALUADOR: Raül Sánchez
Santos
AVALUAT: Xavier Cendón
Sevilla
|
||||||
Sessió
Pràctica 1
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
|
1 Es
presenten els objectius abans de l’inici de la sessió.
|
|
|
|
|
X
|
|
Justificació: El professor
ha presentat els objectius de manera clara a l’inici de la sessió.
|
||||||
2 S’expressa
de manera concisa, adequada i entenedora.
|
1
|
2
|
3
X
|
4
|
5
|
|
Justificació: En certs punts
de l’explicació no ha estat gaire clar ni entenedor, s’ha equivocat en numerar
els punts cardinals.
|
||||||
3 Dona
feedbacks tant positius com negatius.
|
1
|
2
|
3
|
4
X
|
5
|
|
Justificació: Ha donat
feedbacks encara que es podrien haver donat més tant de positius com de
negatius.
|
||||||
4 La sessió
està realitzada de tal manera que es fomenti la participació activa de
l’alumnat.
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
X
|
|
Justificació: En tots els exercicis duts a terme s’intenta
fomentar la pràctica en tot moment.
|
||||||
5
Les activitats corresponen amb les edats de l’alumnat.
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
X
|
|
Justificació:
Les tasquest que han realitzat durant la sessió estan adaptades a les edats
de 2n ESO, no són tasques amb dificultat
|
||||||
6
Mostra un procés d'aprenentatge creixent pel resultat final.
|
1
|
2
|
3
|
4
X
|
5
|
|
Justificació:
Al ser la primera sessió les dificultats han estat mínimes, servirà per seguir
amb l’aprenentatge per aconseguir tasques amb més dificultat sessions
properes.
|
||||||
7
Mostra el professor un control adequat de la sessió.
|
1
|
2
|
3
|
4
X
|
5
|
|
Justificació:En
tot moment el docent a mantingut el control de la sessió fins i tot ha hagut
de plantejar una tasca més per adaptar-se a l’horari.
|
||||||
8
El professor utilitza material pràctic adequat per realitzar la sessió.
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
X
|
|
Justificació:
Ha utilitzat material adequat encarà que podria haver utilitzar d’altres més
visuals. Per fer referència als eixos cardinals podria haver utilitzat cons
en comptes de les rutlles
|
||||||
9
El professor porta la roba adequada per a la pràctica de l’activitat física.
|
1
|
2
|
3
|
4
X
|
5
|
|
Justificació:
El professor vesteix de forma esportiva però porta un calçat no adequat
|
||||||
10
Durant la sessió es poden observar les diferents parts (Activitats inicials,
activitats de desenvolupament i activitats de síntesi.
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
X
|
|
Justificació:S’observen
les tres parts, primer trobem una explicació
de la UP, desprès les activitats de desenvolupament i finalment una
reflexió
|
||||||
11 Reforça les
accions positives del grup quan es realitzen i penalitza les errònies.
|
1
|
2
|
3
X
|
4
|
5
|
|
Justificació:
Durant la sessió ha realitzat pocs reforços positius i no ha penalitzat les
accions negatives.
|
||||||
12
Realitza una reflexió final on emfatitza sobre els punts forts o fluixos que
s’han donat a la sessió.
|
1
|
2
|
3
|
4
X
|
5
|
|
Justificació: S’ha limitat a fer una reflexió sobre el
procés que es durà a terme durant la UP i per sobre ha comentat els punts
conceptuals de la sessió
|
||||||
13
Utilitza algun tipus de material o suport visual per a la realització de les
activitats
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
|
Justificació:
En aquesta sessió no ha utilitzat cap material de suport perquè creia
convenient no fer ús. Aquest ítem no es valorarà en aquesta
sessió.
|
||||||
14
La sessió manté un mateix fil conductor des de l’inici fins al final.
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
X
|
|
Justificació:
La progressió de la sessió ha estat l’adequada seguint el mateix fil
conductor.
|
Nota de la sessió 56 punts de 65.
Nota numèrica 8,6
FITXA
D’OBSERVACIÓ AL PROFESSOR
|
||||||
AVALUADOR: Raül Sánchez
AVALUAT: Xavi Cendón
|
||||||
Sessió
Pràctica 2
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
|
1 Es
presenten els objectius abans de l’inici de la sessió.
|
|
|
|
X
|
|
|
Justificació:Es presenten
els objectius d’una manera ràpida sense quedar gaire clars.
|
||||||
2 S’expressa
de manera concisa, adequada i entenedora.
|
1
|
2
|
3
|
4
X
|
5
|
|
Justificació: L’explicació
estava ben plantejada encara que li ha faltat fluïdesa en l’explicació.
|
||||||
3 Dona
feedbacks tant positius com negatius.
|
1
|
2
|
3
|
4
X
|
5
|
|
Justificació:Durant la
sessió han aparegut pocs feedbacks, els podria haver fet al final de la
sessió.
|
||||||
4 La sessió
està realitzada de tal manera que es fomenti la participació activa de
l’alumnat.
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
X
|
|
Justificació: En totes les
activitats es pretén que l’alumnat participi
|
||||||
5
Les activitats corresponen amb les edats de l’alumnat.
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
X
|
|
Justificació:
Totes les tasques estan dissenyades perquè siguin assolibles pels alumnes
|
||||||
6
Mostra un procés d'aprenentatge creixent pel resultat final.
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
X
|
|
Justificació:Si,
les tasques estan enfocades per posteriorment realitzar d’altres amb un grau
de dificultat més elevat
|
||||||
7
Mostra el professor un control adequat de la sessió.
|
1
|
2
|
3
|
4
X
|
5
|
|
Justificació:
Parts de sessió ha perdut el control però s’ha adaptat correctament
|
||||||
8
El professor utilitza material pràctic adequat per realitzar la sessió.
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
X
|
|
Justificació: Ha utilitzat material adequat
|
||||||
9
El professor permet que els alumnes no
portin la vestimenta adequada per a la pràctica de l’activitat física.
|
1
|
2
|
3
|
4
X
|
5
|
|
Justificació:Poden
fer educació física els alumnes que no porten la vestimenta adequada
|
||||||
10
Durant la sessió es poden observar les diferents parts (Activitats inicials,
activitats de desenvolupament i activitats de síntesi.
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
X
|
|
Justificació:
Ha realitzat les 3 parts corresponents per dur a terme la sessió
|
||||||
11 Reforça les
accions positives del grup quan es realitzen i penalitza les errònies.
|
1
|
2
|
3
|
4
X
|
5
|
|
Justificació:
Ha faltat donar mes reforços positius als alumnes
|
||||||
12
Realitza una reflexió final on emfatitza sobre els punts forts o fluixos que
s’han donat a la sessió.
|
1
|
2
|
3
X
|
4
|
5
|
|
Justificació:
En la reflexió final no ha emfatitzat en allò que es vol millorar
|
||||||
13
Utilitza algun tipus de material o suport visual per a la realització de les
activitats
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
|
Justificació:
En aquesta sessió no ha utilitzat cap material de suport perquè creia
convenient no fer ús. Aquest ítem no es valorarà en aquesta
sessió.
|
||||||
14
La sessió manté un mateix fil conductor des de l’inici fins al final.
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
X
|
|
Justificació:
La progressió de la sessió ha estat l’adequada seguint el mateix fil
conductor.
|
Nota de la sessió 57 punts de 65.
Nota numèrica 8,7
FITXA
D’OBSERVACIÓ AL PROFESSOR
|
||||||
AVALUADOR: Raül Sánchez
AVALUAT: Xavi Cendón
|
||||||
Sessió
Pràctica 3
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
|
1 Es
presenten els objectius abans de l’inici de la sessió.
|
|
|
|
|
X
|
|
Justificació:Es presenten
els objectius d’una manera clara i entenedora.
|
||||||
2 S’expressa
de manera concisa, adequada i entenedora.
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
X
|
|
Justificació: S’ha expressat
correctament
|
||||||
3 Dona
feedbacks tant positius com negatius.
|
1
|
2
|
3
|
4
X
|
5
|
|
Justificació:Han aparegut
pocs feedbacks
|
||||||
4 La sessió
està realitzada de tal manera que es fomenti la participació activa de
l’alumnat.
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
X
|
|
Justificació: En totes les
activitats es pretén que l’alumnat participi
|
||||||
5
Les activitats corresponen amb les edats de l’alumnat.
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
X
|
|
Justificació:
Totes les tasques són assolibles pels alumnes
|
||||||
6
Mostra un procés d'aprenentatge creixent pel resultat final.
|
1
|
2
|
3
|
4
X
|
5
|
|
Justificació:Si,
les tasques estan enfocades per posteriorment realitzar d’altres amb un grau
de dificultat més elevat.
|
||||||
7
Mostra el professor un control adequat de la sessió.
|
1
|
2
X
|
3
|
4
|
5
|
|
Justificació:
Parts de sessió ha perdut el control de la classe.
|
||||||
8
El professor utilitza material pràctic adequat per realitzar la sessió.
|
1
|
2
|
3
|
4
X
|
5
|
|
Justificació: Ha utilitzat material correctament però
podria haver innovat en algun aspecte, ja que s’ha passat un vídeo i ha
repartit folis als alumnes.
|
||||||
9
El professor permet que els alumnes no
portin la vestimenta adequada per a la pràctica de l’activitat física.
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
|
Justificació:No
calia portar vestimenta adequada per dur a terme la classe
|
||||||
10
Durant la sessió es poden observar les diferents parts (Activitats inicials,
activitats de desenvolupament i activitats de síntesi.
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
X
|
|
Justificació:
Ha realitzat les 3 parts corresponents per dur a terme la sessió
|
||||||
11 Reforça les
accions positives del grup quan es realitzen i penalitza les errònies.
|
1
|
2
|
3
X
|
4
|
5
|
|
Justificació:
Ha faltat donar mes reforços positius als alumnes i de negatius.
|
||||||
12
Realitza una reflexió final on emfatitza sobre els punts forts o fluixos que
s’han donat a la sessió.
|
1
|
2
|
3
|
4
X
|
5
|
|
Justificació:
En la reflexió final no ha emfatitzat prou en allò que es volia donar
|
||||||
13
Utilitza algun tipus de material o suport visual per a la realització de les
activitats
|
1
|
2
|
3
|
4
X
|
5
|
|
Justificació:
Ha utilitzat l’ordenador per poder veure un vídeo, tenint ordenadors cada
alumne podria haver dut a terme alguna activitat més atractiva.
|
||||||
14
La sessió manté un mateix fil conductor des de l’inici fins al final.
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
X
|
|
Justificació:
La progressió de la sessió ha estat l’adequada seguint el mateix fil
conductor.
|
Nota de la sessió 55 punts de 65.
Nota numèrica 8,4
FITXA
D’OBSERVACIÓ AL PROFESSOR
|
||||||
AVALUADOR: Raül Sánchez
AVALUAT: Xavi Cendón
|
||||||
Sessió
Pràctica 4
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
|
1 Es
presenten els objectius abans de l’inici de la sessió.
|
|
|
|
|
X
|
|
Justificació:Es presenten
els objectius d’una manera clara i entenedora.
|
||||||
2 S’expressa
de manera concisa, adequada i entenedora.
|
1
|
2
|
3
|
4
X
|
5
|
|
Justificació: S’ha expressat
correctament però faltaria una explicació més entenedora per als alumnes
|
||||||
3 Dona
feedbacks tant positius com negatius.
|
1
|
2
|
3
|
4
X
|
5
|
|
Justificació:Han aparegut
pocs feedbacks
|
||||||
4 La sessió
està realitzada de tal manera que es fomenti la participació activa de
l’alumnat.
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
X
|
|
Justificació: En totes les
activitats es pretén que l’alumnat participi
|
||||||
5
Les activitats corresponen amb les edats de l’alumnat.
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
X
|
|
Justificació:
Totes les tasques són assolibles pels alumnes
|
||||||
6
Mostra un procés d'aprenentatge creixent pel resultat final.
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
X
|
|
Justificació:Si,
la sessió que s’ha dut a terme és el resultat d’un procés d’aprenentatge
|
||||||
7
Mostra el professor un control adequat de la sessió.
|
1
|
2
|
3
X
|
4
|
5
|
|
Justificació: Ha
costat inicial l’activitat i algun grup no han portat el material
|
||||||
8
El professor utilitza material pràctic adequat per realitzar la sessió.
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
X
|
|
Justificació: El material és correcte per dur a terme
l’activitat
|
||||||
9
El professor permet que els alumnes no
portin la vestimenta adequada per a la pràctica de l’activitat física.
|
1
|
2
|
3
|
4
X
|
5
|
|
Justificació:
Alguns alumnes no porten la vestimenta
|
||||||
10
Durant la sessió es poden observar les diferents parts (Activitats inicials,
activitats de desenvolupament i activitats de síntesi.
|
1
|
2
|
3
|
4
X
|
5
|
|
Justificació: No
s’ha realitzat una reflexió final ni tampoc una d’inicial, però no significa
que estigui malament, sinó que s’ha realitzat d’aquesta manera per aprofitar
el temps en allò que volia incidir el docent.
|
||||||
11 Reforça les
accions positives del grup quan es realitzen i penalitza les errònies.
|
1
|
2
|
3
X
|
4
|
5
|
|
Justificació:
Ha faltat donar mes reforços positius i de negatius als alumnes
|
||||||
12
Realitza una reflexió final on emfatitza sobre els punts forts o fluixos que
s’han donat a la sessió.
|
1
|
2
X
|
3
|
4
|
5
|
|
Justificació:
Ha faltat una reflexió final
|
||||||
13
Utilitza algun tipus de material o suport visual per a la realització de les
activitats
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
X
|
|
Justificació:
Ha utilitzat el mòbil, codis QR, Twitter.
|
||||||
14
La sessió manté un mateix fil conductor des de l’inici fins al final.
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
X
|
|
Justificació:
La progressió de la sessió ha estat l’adequada seguint el mateix fil
conductor.
|
Nota de la sessió 59 punts de 70.
Nota numèrica 8,4
FITXA
D’OBSERVACIÓ AL PROFESSOR
|
||||||
AVALUADOR: Raül Sánchez
AVALUAT: Xavi Cendón
|
||||||
Sessió
Pràctica 5
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
|
1 Es
presenten els objectius abans de l’inici de la sessió.
|
|
|
|
X
|
|
|
Justificació: La classe
segueix la mateixa dinàmica que les anteriors i per tant no ha exposat els
objectius ja que l’alumnat ja els coneix. De totes manera no costa res fer un
recordatori breu.
|
||||||
2 S’expressa
de manera concisa, adequada i entenedora.
|
1
|
2
|
3
|
4
X
|
5
|
|
Justificació: S’ha expressat
correctament però faltaria una explicació més entenedora per als alumnes. Al
llarg de les sessions ha millorat molt la comunicació amb els alumnes.
|
||||||
3 Dona
feedbacks tant positius com negatius.
|
1
|
2
|
3
X
|
4
|
5
|
|
Justificació: Durant la
majoria de les sessions han aparegut pocs feedbacks. Crec que abans de les sessions, durant i al
finalitza podria haver emfatitzat més amb aquests feedbacks.
|
||||||
4 La sessió
està realitzada de tal manera que es fomenti la participació activa de
l’alumnat.
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
X
|
|
Justificació: En totes les
activitats es pretén que l’alumnat participi.
|
||||||
5
Les activitats corresponen amb les edats de l’alumnat.
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
X
|
|
Justificació:
Totes les tasques són assolibles pels alumnes
|
||||||
6
Mostra un procés d'aprenentatge creixent pel resultat final.
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
X
|
|
Justificació:Si,
la sessió que s’ha dut a terme és el resultat d’un procés d’aprenentatge.
|
||||||
7
Mostra el professor un control adequat de la sessió.
|
1
|
2
|
3
|
4
X
|
5
|
|
Justificació: Sempre
costava iniciar les classes però entra en la normalitat. Ha sabut gestionar
el temps adequadament
|
||||||
8
El professor utilitza material pràctic adequat per realitzar la sessió.
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
X
|
|
Justificació: El material durant les sessions ha etat
adequat e innovador. Ha utilitzat mapes de l’escola, ha fet ús de les TIC.
Penso que en aquest apartat ha estat molt correcte.
|
||||||
9
El professor permet que els alumnes no
portin la vestimenta adequada per a la pràctica de l’activitat física.
|
1
|
2
|
3
|
4
X
|
5
|
|
Justificació:
Alguns alumnes no porten la vestimenta
|
||||||
10
Durant la sessió es poden observar les diferents parts (Activitats inicials,
activitats de desenvolupament i activitats de síntesi.
|
1
|
2
|
3
|
4
X
|
5
|
|
Justificació: No
s’ha realitzat una reflexió final ni tampoc una d’inicial, però no significa
que estigui malament, sinó que s’ha realitzat d’aquesta manera per aprofitar
el temps en allò que volia incidir el docent.
|
||||||
11 Reforça les
accions positives del grup quan es realitzen i penalitza les errònies.
|
1
|
2
|
3
X
|
4
|
5
|
|
Justificació:
Ha faltat donar mes reforços positius i de negatius als alumnes
|
||||||
12
Realitza una reflexió final on emfatitza sobre els punts forts o fluixos que
s’han donat a la sessió.
|
1
|
2
X
|
3
|
4
|
5
|
|
Justificació:
Ha faltat una reflexió final
|
||||||
13
Utilitza algun tipus de material o suport visual per a la realització de les
activitats
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
X
|
|
Justificació:
Com s’ha comentat amb anterioritat en aquest apartat és d’excel·lent ja que
ha utilitzat vídeos, mapes, twitter, mòbil.
|
||||||
14
La sessió manté un mateix fil conductor des de l’inici fins al final.
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
X
|
|
Justificació:
La progressió de la sessió ha estat l’adequada seguint el mateix fil
conductor, les primeres sessions eren de dificultat baixa i sessió a sessió
aquesta dificultat ha anat creixent.
|
Nota de la sessió 58 punts de 70.
Nota numèrica 8,2
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada