Rúbriques

En el següent apartat podrem observar les diferents rubriques que s’han utilitzat per avaluar el procés de l’alumnat en la nostra UP. La primera rubrica pertany a l’avaluació de les tècniques de judo


Judo Tècniques
Indicador
1 Punts
2 Punts
3Punts

La tècnica de caure endarrere és la correcte.
    No  és correcte
     No realitza una de les següents qüestions: col·locar la barbeta al pit  o picar amb les mans al terra
     La tècnica és la correcte


La tècnica de caure de costat és la correcte.
     No  és correcte
     No realitza una de les següents qüestions: col·locar la barbeta al pit  o picar amb les mans al terra
     La tècnica és la correcte

Sap realitzar la tècnica De-Ashi-Barai
     No sap com es realitza
     Realitza la tècnica però no d’una manera fluida
     Realitza correctament, amb velocitat i força.

Sap reproduir la tècnica Hiza Guruma 
     No sap com es realitza
       Realitza la tècnicaperò no d’una manera fluida
     Realitza correctament, amb velocitat i força.

Sap reproduir la tècnica d’Uki-goshi

     No sap com es realitza
     Realitza la immobilització però no d’una manera fluida
     Realitza correctament, amb velocitat i força.

Durant les tècniques de judo ha hagut respecte vers l’adversari



     No, no ha respectat
     Algunes accions no ha respectat l’adversari
     En totes les accions ha respectat a l’adversari

Mostra un procés d'aprenentatge de les tècniques.
    No ha millorat cap de les tècniques apreses durant les sessions
     Ha millorat algunes tècniques, d’altres encara no se’n surt
     La millora ha estat progressiva amb el temps de totes les tècniques

L’alumne s’ha pres seriosament les sessions
     No s’ha pres seriosament les sessions
      En la majoria de sessions s’ha pres totes les accions seriosament i de forma responsable.
     Sempre s’ho pren seriosament i ha seguit totes les accions realitzades a les sessions responsabilitzant-se de les seves accions.


L’alumne ha participat de forma activa durant les sessions
     No ha participat de forma activa (sense ganes de dur a terme les tècniques de judo)
     Algunes sessions ha participat de forma activa
     Ha participat de forma activa en totes les sessions, ajudant als companys



Barems de qualificació
9 – 14 punts
15 - 19 punts
20 - 24 punts
25 - 27 punts
0 – 4,9
5 – 6,9
7 – 8,9
9 - 10
Suspens
Aprovat
Notable
Excel·lent
Puntuació
Qualificació
Nota
Finalment podrem observar la taula que hem utilitzat per avaluar el treball que els alumnes de 3r de ESO han hagut de lliurar

Judo
Indicador
1 Punts
2 Punts
3Punts

En el vídeo es pot observar les caigudes amb una explicació.
    No s’observen les caigudes en el vídeo
     Trobem les dos caigudes però no s’observen correctament
     Trobem les dos caigudes amb una bona explicació

Tècnica De-Ashi-Barai
     Està present en el vídeo però no s’observa amb claredat la tècnica i no és la correcte
     S’observa correctament però la tècnica o l’explicació no són correctes
     La tècnica és la correcte amb una bona explicació

Tècnica Hiza Guruma
     Està present en el vídeo però no s’observa amb claredat la tècnica i no és la correcte
     S’observa correctament però la tècnica o l’explicació no són correctes
     La tècnica és la correcte amb una bona explicació

Tècnica d’Uki-Goshi 
     Està present en el vídeo però no s’observa amb claredat la tècnica i no és la correcte
       S’observa correctament però la tècnica o l’explicació no són correctes
     La tècnica és la correcte amb una bona explicació

Apareixen tots els membres del grup

     No apareixen tots els membres del grup
     Apareixen tots però un del grup te més protagonisme que d’altres
     Apareixen tots per igual

Els vídeos de Youtube són presents en el treball


     No estan presents
     Apareixen però la tècnica no es veu amb claredat
     S’observen correctament fins hi tot el vídeo hi trobem una explicació

S’ha entregat el treball de forma digital i és fàcil trobar els vídeos.

    No s’ha entregat de la manera establerta
     S’ha entregat de manera digital però els vídeos no estan organitzats com estava establert
    S’ha entregat de forma digital i es pot observar els vídeos de forma ordenada

La presentació és creativa

    No és gens creativa
     La presentació és correcte
     La presentació és creativa

Barems de qualificació
8 – 12 punts
13 - 17 punts
18 - 21 punts
22 - 24 punts
0 – 4,9
5 – 6,9
7 – 8,9
9 – 10
Suspens
Aprovat
Notable
Excel·lent
Puntuació
Qualificació
Nota

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada