En
el següent apartat podrem observar les diferents rubriques que s’han utilitzat
per avaluar el procés de l’alumnat en la nostra UP. La primera rubrica pertany
a l’avaluació de les tècniques de judo
Judo Tècniques
|
||||
Indicador
|
1
Punts
|
2
Punts
|
3Punts
|
|
La
tècnica de caure endarrere és la correcte.
|
No és correcte
|
No
realitza una de les següents qüestions: col·locar la barbeta al pit o picar amb les mans al terra
|
La tècnica
és la correcte
|
|
La
tècnica de caure de costat és la correcte.
|
No és correcte
|
No
realitza una de les següents qüestions: col·locar la barbeta al pit o picar amb les mans al terra
|
La
tècnica és la correcte
|
|
Sap realitzar la
tècnica De-Ashi-Barai
|
No sap com es realitza
|
Realitza la tècnica però no d’una manera
fluida
|
Realitza correctament, amb velocitat i
força.
|
|
Sap
reproduir la tècnica Hiza Guruma
|
No sap
com es realitza
|
Realitza la tècnicaperò no d’una manera fluida
|
Realitza
correctament, amb velocitat i força.
|
|
Sap
reproduir la tècnica d’Uki-goshi
|
No sap
com es realitza
|
Realitza
la immobilització però no d’una manera fluida
|
Realitza
correctament, amb velocitat i força.
|
|
Durant
les tècniques de judo ha hagut respecte vers l’adversari
|
No, no
ha respectat
|
Algunes
accions no ha respectat l’adversari
|
En
totes les accions ha respectat a l’adversari
|
|
Mostra
un procés d'aprenentatge de les tècniques.
|
No ha
millorat cap de les tècniques apreses durant les sessions
|
Ha
millorat algunes tècniques, d’altres encara no se’n surt
|
La
millora ha estat progressiva amb el temps de totes les tècniques
|
|
L’alumne s’ha pres seriosament les sessions
|
No s’ha pres seriosament les sessions
|
En la
majoria de sessions s’ha pres totes les accions seriosament i de forma
responsable.
|
Sempre
s’ho pren seriosament i ha seguit totes les accions realitzades a les
sessions responsabilitzant-se de les seves accions.
|
|
L’alumne ha participat de forma activa durant les sessions
|
No ha
participat de forma activa (sense ganes de dur a terme les tècniques de judo)
|
Algunes
sessions ha participat de forma activa
|
Ha
participat de forma activa en totes les sessions, ajudant als companys
|
Barems
de qualificació
|
||
9
– 14 punts
15 - 19
punts
20 - 24 punts
25 - 27 punts
|
0
– 4,9
5 – 6,9
7 – 8,9
9 - 10
|
Suspens
Aprovat
Notable
Excel·lent
|
Puntuació
|
Qualificació
|
Nota
|
Finalment podrem observar la taula que hem utilitzat per avaluar el treball que els alumnes de 3r de ESO han hagut de lliurar
Judo
|
||||
Indicador
|
1
Punts
|
2
Punts
|
3Punts
|
|
En
el vídeo es pot observar les caigudes amb una explicació.
|
No
s’observen les caigudes en el vídeo
|
Trobem
les dos caigudes però no s’observen correctament
|
Trobem
les dos caigudes amb una bona explicació
|
|
Tècnica
De-Ashi-Barai
|
Està
present en el vídeo però no s’observa amb claredat la tècnica i no és la
correcte
|
S’observa
correctament però la tècnica o l’explicació no són correctes
|
La
tècnica és la correcte amb una bona explicació
|
|
Tècnica
Hiza Guruma
|
Està present en el vídeo però no
s’observa amb claredat la tècnica i no és la correcte
|
S’observa correctament però la tècnica o
l’explicació no són correctes
|
La tècnica és la correcte amb una bona
explicació
|
|
Tècnica
d’Uki-Goshi
|
Està
present en el vídeo però no s’observa amb claredat la tècnica i no és la
correcte
|
S’observa
correctament però la tècnica o l’explicació no són correctes
|
La
tècnica és la correcte amb una bona explicació
|
|
Apareixen
tots els membres del grup
|
No
apareixen tots els membres del grup
|
Apareixen
tots però un del grup te més protagonisme que d’altres
|
Apareixen
tots per igual
|
|
Els
vídeos de Youtube són presents en el treball
|
No
estan presents
|
Apareixen
però la tècnica no es veu amb claredat
|
S’observen
correctament fins hi tot el vídeo hi trobem una explicació
|
|
S’ha
entregat el treball de forma digital i és fàcil trobar els vídeos.
|
No s’ha
entregat de la manera establerta
|
S’ha
entregat de manera digital però els vídeos no estan organitzats com estava
establert
|
S’ha
entregat de forma digital i es pot observar els vídeos de forma ordenada
|
|
La
presentació és creativa
|
No és gens creativa
|
La presentació és correcte
|
La presentació és creativa
|
Barems
de qualificació
|
||
8
– 12 punts
13 - 17
punts
18 - 21 punts
22 - 24 punts
|
0
– 4,9
5 – 6,9
7 – 8,9
9 – 10
|
Suspens
Aprovat
Notable
Excel·lent
|
Puntuació
|
Qualificació
|
Nota
|
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada